Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irfan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

bintang

~~i follo uu~~

Rabu, 6 Julai 2011

~~Blogging Time~~

Salam

hi uols....ai ni bukan blogger tegar..buahahahha....maksudnya..xsemestinya ai nk tulis setiap hari..tp kalu da menulis susah nk berenti...wahahahha...bajet bagoos kan??
btw..ai menulis ni ade timing.....slalunyer...week days la...kalu week end minta maap....mcm sblm ni ai kata ..ai kalu week end mmg bz mengalahkan jadual pm uuu....
ahhahahah...jgn xtaw....
hurm...sebelah pagi kekadang ai mmg rajin nk buat contengan kat diari  maya tp tp tgk pada keadaan jg la..sumtimes ai bz..ade keje yang urgent nk kene settle down...kalu uols tgk banyak entry bebaru tu..haaa..maknanya ai mmg sgt free... + malas nk buat kerja....



btw..mcm hari ni pagi td ingat nk hadirlah kat diari maya ni tp ai agak kebizian  so teruslah dibiarkan ianya begitu sahaja....


kalu kat umah pula...ai mmg malas nk mendekatkan diri ngn lappy kat uma tu sebabnya...ai malas nk bertekak ngn 2 beranak tu yang turut sama menantikan turn memasing nk menggunakannya....ala biasalah...si anak nk tgk upin ipin la....nk nyanyi la...macam2 peel.....+ si bapa pula...dari opis sampai ke rumah xabis2 nk main game.....walawei.....tp ai xkisah sbb kalu depa ni da ade bersama so maksudnya..ai punya masa senggang ckit nk rehatkan badan.....
ye ke rehatkan badan???macam bohong la ai rasa bile ai kata mcm tu...hiiih....



DONE...ADIOS...AMIGOS


 


2 ulasan:

  1. i think, u dah hampir tegar...:D

    BalasPadam
  2. aahhaaha....xpe2 baru hampir...blm jadi ag...:D

    BalasPadam

~~Terima Kasih Daun Keladi~~
**Kalau Sudi Komenlah Lagi**