Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

irfan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

bintang

~~i follo uu~~

Selasa, 12 Jun 2012

~~Langit Tidak Selalu Cerah~~

Salam

Orang selalu kata mendung bukan bererti hujan...dan panas yang diharap sampai ke petang rupanya hujan ditengah hari.....chhheeewaaahhh...bahasa jiwa bangsa sungguh ai kan....well!!



ai sesungguhnya dalam minggu2 kebelakangan ni selalu lawat blog kawan2 yang diuji Allah....menjadi ibu tunggal pada usia muda...sedangkan anak-anak masih kecil dan belum mengerti apa maksud kematian..kehilangan...sunyi...kosong....dan setiap kali membaca luahan hati serta coretan rakan2 maya ini..jiwa wanita ai tersentuh...may be opismate yang perasan mesti kata ai ni tengah jiwa kacau..gaduh laki bini...betul kata pepatah..berat mata yang memandang..berat lagi bahu yang memikul....



ai setiap kali memandang wajah suami or wajah umairah..perasaan sayu menghambat hati....Ya Allah...hamba memohon kepada-Mu..Kau peliharalah kesihatan kami sekeluarga..jauhkanlah kami dari pengaruh syaitan yang direjam....


dan titipan buat anakanda Umairah..mama rayu jangan sebut atau ingat lagi nama2 yang xsepatutnya itu...jiwa mama luka setiap kali mama dengar umairah sebut nama itu sayang....Ya Allah aku memohon..Kau tutuplah hijab anakku seandainya itu jalan terbaik untuk dia...Amin!!

2 ulasan:

  1. sabar ye ap..moga semuanya baik2 aje..mohon dengan Allah SWT dan usaha la dlm msa yg sama..berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.. :)

    BalasPadam

~~Terima Kasih Daun Keladi~~
**Kalau Sudi Komenlah Lagi**